Potřeby pro psy | Dárky pro muže | Dárky pro muže |
Zlatý VIP účet
Podpořte náš portál a objednejte si zlatý VIP účet
STAŇ SE FANOUŠKEM
illusion-pictures.cz na Facebooku
Chceš se přidat k illusion pictures?
moviemaker, redaktor, grafik, pomocník a další...
Vytvořte si vlastní komunitu. Vlastní tým!
e-sports tým, moviemakerskou organizaci, atd...
Nahrajte své demo z jakékoliv hry
vaše nejlepší akce, fragy...
Vyhledávání
31.0321:58 - MP4 to bmp
26.0320:47 - MP4 to bmp
20.1221:38 - AAE - RAM Preview
27.1111:29 - AAE - RAM Preview
07.1010:39 - Problém so Sony vegas m
04.1022:10 - Problém so Sony vegas m
22.0809:03 - 3D Modeling
21.0822:08 - 3D Modeling
21.0820:36 - 3D Modeling
KaiZerin Sissi 3
2012-08-01 13:55:30
ESL Country Champio
2012-07-17 23:26:26
illusion pictures could
2012-07-01 21:08:33
ACCOUNTI IS READY
2012-04-22 13:55:49
cs optimus prime
2011-11-13 04:33:52
29.0511:47 - 1 vs 4 -4hs last round f
07.0919:51 - ace train 4hs
30.0811:58 - PETERS 1v5 ak
30.0811:27 - PETERS ace m4
30.0811:21 - PETERS def ace mp5
30.0811:18 - PETERS 1v5 deco
30.0811:15 - PETERS air nuke unimo
22.0802:36 - one reflex shot m4
22.0802:35 - rychly ace na midu d2
10.0723:54 -
11.0723:18 - moviemaker
26.0113:36 - Hledám někoho kdo má p
02.0121:23 - Soutěž o Orange box a cs
09.1023:33 - CS - J2S Trailer
13.0615:49 - CoD4 fragy
12.0618:52 - hladam mm
Axtin38
motif6
Matthewpeera4
IvanGar3
Matoptova2
Larhano2
DenUnessy2
DavidLedge2
GabrielHib2
Massive Legends
De.mentos
FRAGTIME.cz
Sqix Team
inmortal.cz
pakolka
OppositePro
24.0915:20 - Disaster 2
24.0507:46 - Skateboarding movie - D
08.0515:37 - Skateboarding movie - D
08.0514:40 - Skateboarding movie - D
08.0513:43 - Skateboarding movie - D
07.0505:47 - Skateboarding movie - D
02.0514:09 - Skateboarding movie - D
02.0507:34 - Skateboarding movie - D
27.0415:49 - Jak pracovat v TrackMani
14.0112:05 - přehravaní
12.1107:40 - Vše ohledě FIFY
13.1212:38 - Brushe do photoshopu
01.1107:57 - Renders
28.1009:02 - Přátelé
27.1022:15 - LOST
20.1015:12 - Politika
CS SV
  - Zmena oblohy v CS na po
Sony Vegas
  - Efekt mrknutí oka v SV
After effects
  - Efekt mrknutí oka v AAE
CS
  - Zmena fontu v CS
3DSMAX
  - Smoke a Particle Flow wit
3DSMAX
  - Modeling breaking Particl
Illusion Pictures by mohl být opět aktívní
2012-06-01 12:14:18 Přidal AccOuNTi
Zvládneme spolu postavit IPT na nohy???
[12komentářů][CELÝ ČLÁNEK]
Tutoriály

Choose language:
Našli jste chybu na našem webu? Prosím nahlašte ji :

Text v Cinema 4D
2008-06-16 19:38:59Zobrazeno: 11902x
Pro program: Cinema 4D
Náročnost: Mírně pokročilý
Přidal: br0ken
Hodnocení: 6.03 z 10
[0 komentářů]




V první části si nejdříve vysvětlíme pohyb v prostoru. Samozřejmě pro začátečníky to bude nezvyk a půjde to těžko, ale čím častěji budete se Cinemou pracovat tím přirozenější vám to bude připadat. Celý pohyb lze realizovat pomocí tří tlačítek v pravém horním rohu.



První tlačítko slouží k pohybu do stran v rovině. Druhé tlačítko je pro „zoomování“ ( lze také použít kolečko na myši ). Třetí slouží k rotaci kolem zvoleného objektu ( defaultně kolem bodu (0;0;0). Čtrvrtého si prozatím nemusíte všímat ( pro zvědavé: slouží k přepínání oken ).

Zapneme tedy C4D a do scény vložíme křivku Text.



To uděláme najetím na menu Křivky, stisknutím pravého tlačítka a vybrání Textu ( poté pustíme tlačítko ) nebo si můžeme najít v záložkách menu Objekty – Křivky – Text. Najedeme si ve Správci objektů na Text a klikneme ( pokud používáme Startovní uživatelské rozhraní – defaultní ) tak by se nám měly v pravém dolním rohu objevit vlastnosti křivky Text.



Do vlastností je také možné se dostat pravým kliknutím na Text ve Správci objektů a vybráním položky Upravit objekt... . Nejdříve si vybere písmo, které chceme použít ( vlastnost Písmo tlačítko Písmo... ). Písma se načítají ze složky Windows/Fonts. Do vlastnosti Text napíšeme titulek ( např. MyMovie ). Výsledek naše ho snažení by měl vypadat asi jako na obrázku:



Zkusíme si tedy vyrenderovat obrázek. Abychom viděli, jak bude vše vypadat ve skutečnosti ( to co vidíme je jen interpretace obrazu pro editor ). Renderovat aktuální pohled můžeme zkratkou Ctrl+R nebo v záložce Rendering – Renderovat pohled. Co se to stalo ? Obrazovka je černá ! Je to tím, že ve scéně máme pouze křivku a ta nemůže být vidět. Tento omyl byl vytvořen záměrně, aby si každý uvědomil, že jakýkoliv objekt křivka, který bude přidán do scény není vidět. Musí se ještě upravit. Takže jdeme upravit náš text.

Text zviditelníme jednoduše přidáním Vytažení NURBS. Najdeme ho v záložce Objekt – NURBS – Vytažení NURBS nebo také jako ikonku v menu NURBS.



Poslední krok je přidání křivky Text pod NURBS. To uděláme tak, že „chytíme“ Text ( najedeme na něj a podržíme levé tlačítko myši ) ve Správci objektů, poté najedeme na NURBS a když se zobrazí šipečka směřující dolů, tak tlačítko pustíme.



Už máme vytažený text o čemž se můžeme přesvědčit i renderingem ( Ctrl + R ). Zkusíme si tedy vytvořit nějaký shader a přiřadit ho našemu Textu.


Vlevo dole si najdeme ve Správci materiálů záložku Soubor – Nový materiál nebo vše provedem klávesovou zkratkou Ctrl + N ( pozor pokud není aktivní okno Správce materiálů klávesovou zkratkou Ctrl + N vytvoříme nový projekt ! ). Dvakrát poklikáme na ikonku nového materiálu, čímž otevřeme okno Editor materiálů. Vlevo se nám zobrazil seznam vlastností shaderu, pokud chceme nějakou vlastnost zapnout musíme ji zaškrtnout. My si zkusíme udělat jednoduchý svítivý nápis. Takže vypneme všechny vlastnosti ( Barva a Odlesk ) a zapneme Průhlednost a Záření. V Záření nastavíme Vnitřní záření na 0 %, což vypne záření povrchu objektu a Vnější záření necháme na 500 % tím docílíme efektu obrysu. Poslední krok je odškrtnutí Použít barvu materiálu ( takže si budeme moci vybrat barvu nehledě na atribut Barva ).



Stačí už jen nastavit barvu a uzavřít okno. Jako poslední musíme přiřadit vyrobený shader objektu. Chytíme tedy vyrobený shader a přeneseme ho do Správce objektů na Vytažení NURBS. Pokud jsme postupovali správně výsledek při renderování ( Ctrl+R ) by měl být asi jako na obrázku:



Takže na závěr tutoriálu výsledný obrázek vyrenderujeme do souboru. Otevřeme si nastavení parametrů pro výpočet ( Ctrl + B ) nebo obrázek vázy s pozadím tabulky nastavení.



V první záložce ( Obecné ) nastavíme vyhlazování na nejlepší. Ve druhé záložce si vybereme rozlišení a nastavíme snímky na současný snímek. Třetí záložka Uložit – nastavíme cestu a formát ( pro statický obrázek například bmp nebo jpg ). Zavřeme okno a klávesovou zkratkou Shift + R ( nebo také záložka Rendering – Renderovat do prohlížeče ) vyrenderujeme obrázek do souboru. A tím by naše snažení mělo být u konce.

Pokud máte nějaký dotaz nebo vám něco není jasné můžete mi napsat, pokud půjdete rovnou k věci rád vám odpovím.

Celý návod můžete stáhnout ZDE jako videotutoriál. GL





Hodnocení tutoriálu
6.03 z 10
Ohodnoťte tutoriál

Hodnocení: 6.0/10 (52 hlasy )

Zpět
Komentáře
Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni
NEJ hodnocené
1. Tvorba movie od A do Z 7.06 z 10
2. Jak na kvalitní CoD movie? 6.22 z 10
3. xvid - kvalitná kompresia videa 6.20 z 10
4. Nahrávání CSS videa 6.16 z 10
5. Zatřesení s obrazem 6.08 z 10
6. Text v Cinema 4D 6.03 z 10
7. Titanium text 6.01 z 10
8. Překlad názvů CZ/AN 6.00 z 10
9. Základy v After Effects 5.98 z 10
10. Animace textu - text do písku 5.98 z 10
Nejčtenější
1. Jak na kvalitní CoD movie? 49378x
2. Tvorba movie od A do Z 40227x
3. Ragdoll efekt 31046x
4. Jak pracovat v TrackMania Nations Forever 30812x
5. tga2avi v CS: Source 30118x
6. Zrychlení videa 25836x
7. CSS Hud Tweaker 25645x
8. Shine efekt 24525x
9. Motion Blur Ammount 24255x
10. CoD2 tipy triky #1 23836x
VŠECHNY ČLÁNKY
ILLUSION PICTURES
RECENZE
TUTORIÁLY
SPONZOŘI
FILMOVÉ TRAILERY
TVORBA MOVIE OD A DO Z
COUNTER STRIKE
CALL OF DUTY
QUAKE
TRACKMANIA
W3: DOTA
SONY VEGAS
ADOBE AFTER EFECTS
3DS MAX
CINEMA 4D
PHOTOSHOP
PARTICLE ILLUSION
O NÁS
SLUŽBY
ČLENOVÉ
ÚSPĚCHY
REKLAMNÍ BANNERY
KONTAKTY
DATABÁZE DEM
NAHRÁT DEMO
SHÁNÍM DEMA
PŘIDAT INZERÁT

illusion pictures - Copyright © 2008 | Právní ujednání | Reklama | Kontakt

Tvorba www stránek - SEO optimalizace



TOPlist TOPlist